https://i1.wp.com/pixabay.com/static/uploads/photo/2014/08/26/13/28/aquarium-427948_640.jpg
Witam serdecznie wszystkich.

Napiszę dziś o pewnym pomyśle na wystój wnętrza, mianowicie chodzi mi o wielkie akwarium które jest wbudowane w ścianę. Nie miałam okazji spotkać się z takim akwarium na żywo u kogoś w domu, jednak widziałam takie kilkakrotnie w telewizji i bardzo mnie zaintrygowały.

Już te prezentowane w telewizji zapierają dech w piersiach a posiadać je w domu to coś niesamowitego. Postanowiłam przejrzeć kilka poradników oraz stron internetowych poświęconych tematowi. Okazuje się że nie jest to do końca taka prosta sprawa. Już na wstępie należy się zastanowić gdzie chciało by się umieścić takie akwarium ale nie powinno być zbyt narażone na promienie słoncze, które w nadmiarze może szkodzić. Dobrze by było je eksponować w widocznym miejscu tak by stanowiło najważniejszy element dekoracji w pomieszczeniu. Jednak miejsce to musi mieć dostęp do kontaktu by podłączyć całą aparaturę akwariową i powinna też być możliwość zamaskowania tych kabli by nie szpeciły całej kompozycji.

Kolejną ważną sprawą jest to, że nie w każdej ścianie można zamontować takie akwarium. Musi być to odpowiednio wytrzymała ściana oraz odpowiednie akwarium do tego wszystkiego dochodzi też specjalne przygotowanie takiej ściany do montażu danego akwarium o którym ja nie mam w ogóle pojęcia. Jeśli okaże się że koszty instalacji akwarium oraz koszty miesięcznego utrzymania nie są zbyt wysokie. Pielęgnacja zaś nie jest na tyle skomplikowana że ja, kobieta sobie poradzę z wymianą wody, napowietrzaniem i innymi niezbędnymi czynnościami, zdecyduję się zatrudnić fachowca który podjął by się instalacji akwarium w salonie.

Będzie to niebanalny wystrój salonu, najważniejsze to że, na pewno jest bardzo miło usiąść po ciężkim dniu pracy i relaksować się przy odrobinie przyrody, która ma ogromny wpływ na organizm ludzki. Szczególnie ryby które jak nic innego potrafią uspokajać i wyciszać człowieka co w tych czasach, gdzie się ciągle gdzieś śpieszymy jest zbawienne.

Jeśli ktoś mógłby mi dać radę jak powinnam się do tego zabrać, może ktoś posiada takie w domu i może mi udzielić kilku wskazówek to jestem otwarta na wszelkie sugestie 🙂

Pozdrawiam OLGA.

