ss

Hej. Chwilę mnie nie było ale już do was wracam 😉 Nie wiem jak jest z wami, ale ja, spacerując wieczorem miejskimi alejami uwielbiam jak są oświetlone świtałem w odcieniu żółci które odbija się od murowanych ścian starych kamienic.

Brakuje mi tylko śniegu do perfekcyjnego widoku jaki może nas spotkać w naszych miastach. Co tak naprawdę powoduje tak efektowny widok? Moim zdaniem jest to surowy kamień i latarnie w starym stylu czyli „wiszące” świecące żółtym światłem. Postanowiłam to wykorzystać i na wakacje stworzyć namiastkę tego uroku przed swoim domem. Jako, że mam parę metrów od wejścia na podwórko do drzwi domu, a drzwi są na tym samym poziomie co podwórko, mam zamiar wybudować mały murem z surowego kamienia od furki to drzwi a na murku zawiesić właśnie wiszące lampy świecące odcieniem żółtego. Prawdopodobnie użyję także róży która będzie rozrastać się po murze dodając wszystkiemu jeszcze więcej uroku.

Problemem całego pomysłu, jak zwykle, są koszty, ale mam nadzieję, że uda mi się ten problem rozwiązać do wakacji 😉 Obecnie oprócz projektowania całości zajmuję się także poszukiwaniem dobrze wyglądających lamp wiszących w stylu miejskim. Być może do wakacji pomysł całkiem się zmieni lub z niego zrezygnuję (mam nadzieję, że nie) ale obecnie jestem tym podekscytowana więc się z wami tym dzielę 😉

