800-ksiazka-na-podlodze-motyle

Hej. Dzisiaj przyszedł już ten czas, abym wam coś o sobie napisała. Mam na imię Ada. Pracuję w biurze księgowym, ale jest to tylko tymczasowe zajęcia. Zaocznie chodzę na studia, bo chcę zostać aranżatorem wnętrz. Jestem już coraz bliżej zrealizowania mojego marzenia.

Interesują mnie marketing i jest wpływ na podejmowanie przez ludzi decyzji. Chodzę na seminaria i spotkania poświęcone właśnie tej tematyce. Lubię przeczytać dobrą książkę, spotkać się ze znajomymi w kawiarni, ponudzić się i poleniuchować. Nie lubię chamstwa i złośliwości, ale liczę się z tym, że nie mam wpływu na to, jacy są inni ludzie. Staram się patrzeć na świat przez różowe okulary, ale niestety nie zawsze mi to wychodzi. W przyszłości chcę mieć duży dom, dużo dzieci i wciąż przeprojektowywać ich pokoje. Moje marzenia są wielkie, bo każdy ma prawo do sięgania coraz wyżej i wyżej. Na razie to tyle. Do zobaczenia wkrótce.

