images

Hej, witam was serdecznie. Jest piękny dzień (szkoda tylko, że poniedziałek), więc czas na kolejnego super wystrzałowego posta! Mam nadzieję, że moja notatka zainspiruje was do własnych aranżacji i być może stworzenia czegoś kreatywnego.

Dzisiaj opiszę wam, jak zorganizować przestrzeń do pracy. Bo wiadomo, każdy musi mieć kąt, gdzie przynajmniej chwilowo będzie leżał laptop 🙂

Więc co będzie wam potrzebne:

– Biurko – o stolikach nie wspominam, bo na dłuższą metę nie są wygodne, a o plecy trzeba dbać. Na rynku dostępnych jest wiele biurek, zarówno samych płyt, jak i zabudowanych z szufladami i półkami. Są także biurka z dziurami na kable, co jest moim zdaniem rewelacyjnym rozwiązaniem, gdyż przez taką dziurkę możemy przepuścić kabel i nie będzie nam on już przeszkadzał nam na biurku.

– Wygodne krzesło – takie z oparciem i regulacją na odcinek lędźwiowy. Szczególnie jest to ważne, kiedy dużo czasu pracujecie przy swoim biurku.

– Tablica korkowa nad biurkiem – pomoże wam zorganizować własne myśli, możecie powiesić na niej kalendarz, przyczepiać karteczki z zadaniami do wykonania, listą zakupów.

– Przybornik – na długopisy, markery, inne akcesoria.

– Szafka na dokumenty – nie jest potrzeba, jeśli zakupicie biurko z szufladami.

– Szafka na drukarkę, skaner, kopiarkę – można te urządzenia trzymać na podłodze, ale jeśli macie miejsce, to możecie zakupić szafkę, w której będziecie przechowywać te peryferyjne urządzenia. Nie będą się kurzyły i kable nie będą się ciągały po podłodze.

– Kosz na papiery – warto postawić koło lub pod biurkiem.

– Przybornik na karteczki – mimo iż większość z nas korzysta z różnych elektronicznych urządzeń, przypomnienia na karteczkach czasami sprawdzają się najlepiej.

To jest moja propozycja. Oczywiście każdy powinien dostosować miejsce pracy pod siebie.

Advertisements