9382cff1736eabb8ac0ee8cd247adb2e

Hej. Dzisiaj zamieszczam pierwszy post. Długo się zastanawiałam nad jego tematem i postanowiłam, że będzie on dotyczył szybkiej aranżacji balkonu. Ja osobiście mam mały balkon. Mieści się na nim (przy pełnym “zapakowaniu”) suszarka na pranie, rower, stolik i fotel. Wolałabym mieć więcej przestrzeni, ale jest to związane ze zmianą mieszkania. W każdym razie jak szybko i w miarę tanio przemeblować swój balkon? Wpadłam na kilka pomysłów.

Po pierwsze można wypełnić go kwiatami. Latem i na wiosnę zawsze podziwiam balkony, które wypełnione są majestatycznie zwisającymi pelargoniami. Jeśli nie lubicie kwitnących kwiatów, możecie zainwestować w małe iglaki – np. małe tuje. Posadzone w doniczce wyglądają uroczo. Po drugie – zainstalowanie markizy. Jeśli macie tzw. otwarty balkon, bez sufitu, warto pomyśleć nad markizą. Ochroni was przed deszczem, ale też przed zbyt intensywnymi promieniami słonecznymi. Po trzecie – stolik i składane krzesło. Stolik też może być składany. Dzięki temu będziecie mogli w każdej chwili wykorzystać balkon do innych celów bez przenoszenia mebli, które często nie zmieszczą się wam w pokoju.

Malowanie – warto także zadbać o ściany naszego balkonu. Nie tylko o ich kolorystykę, ale i o elewację. Jeśli już bierzecie się za malowanie, to pomyślcie o żywych, ale i “turudnobrudzących” się kolorach. Dzięki temu nie będziecie musieli martwić się o czystość ścian.
I co sądzicie?

